Pagina's

maandag 6 juni 2011

thuisopdracht

ik heb mijn thuis opdracht drastisch veranderd. Omdat het gewoon helemaal niks werd met de majorettes, plus ik stond er niet helemaal achter. Die trainster liet me niet mijn gang gaan.
Dus na weken me dood te denken aan een nieuwe opdracht ben ik erover uit. En ik heb een aantal foto's. (ook dit idee lukt me niet zo goed qua uitwerking helaas).

Vroeger was ik dol op sprookjes, juist omdat het over dingen gaan die niet bestaan. Nu wilde ik die sprookje in een nieuw jasje steken, " moderne versie" ervan maken.
Omdat ik juist van dingen hou die niet kunnen of een tikkeltje vreemd zijn. Ik wil er een dromerige sfeer aan proberen te geven. Dat omdat ikzelf nogal een dromer ben.

Hier de eerste aantal foto's .

Sneeuwwitje











Geen opmerkingen:

Een reactie posten