Pagina's

zaterdag 11 juni 2011

Thuisopdracht tussenstand.

Drukdrukdruk! Laatste puntjes op de i zetten. Zo heb ik vrijdag en vandaag fotos gemaakt voor mijn thuis opdracht. Het leek allemaal eerst fout te gaan omdat het begon te regenen. Gelukkig klaarde het na een uurtje op en had ik toch nog foto's kunnen maken van Inge die als fee door het park liep! Hierbij de eerste paar beelden.















Ik ben er alleen nog niet over uit welke 3 ik ga gebruiken voor in mijn portfolio! Wat ik vrij lastig vind aangezien best verschillend van elkaar zijn. Zo weet ik dat ook nog niet van de fotos die ik vandaag gemaakt heb. Het leek erop toen het begon te regenen dat het niet door zou gaan. Maar gelukkig klaarde het ook dit keer op. Mijn model , Hannah, was ook vrij blij met mij (not) toen ik vertelde dat we waarschijnlijk het water op zouden moeten. Maar uiteidelijk vond ze dat niet zo heel erg gelukkig! Uiteindelijk was ik de gene die dieper in het water zat, haha :) Nu aantal fotos daarvan , als de kleine zeemermin. Inderdaad lijkt er niet op als je er naar kijkt. Maar je moet erbij bedenken dat het een "moderne versie" is. Aangezien ik niemand ken met een vin :')
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten