Pagina's

donderdag 21 april 2011

Thuisopdracht

Opdracht:

De bedoeling is dat je over "mijn club" een fotoserie/reportage gaat maken. Dit kan je heel breed zien. Zolang het maar iets met jezelf te betekenen heeft of gehad heeft.

Concept:

Aangezien ik op majorette heb gezeten (nee niet dat lame wat je op straat altijd ziet. Ik ga dus laten zien dat het daar niet eens op lijkt :'] ) vond ik het wel een goed idee om daar een fotoreportage over te maken. Als het mogelijk is natuurlijk anders moet ik drastisch m'n plan veranderen. Ik wil een aantal silhouette , actie foto's, portretten, stillevens. Ook wil ik gebruik gaan maken van lange sluitertijden en dat ik dan een aan keer in flits. Bij de portretten moet je denken aan de gezichten maar ook aan het voeten werk of handen.

Planning:                     Stappen

Week 1                      Stap 1, 2, 3, 4, X
Week 2                      Stap 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, X
Week 3                      Stap 7, 10, 11, 12, X
Week 4                      Stap 7, 10, 11, 12, X 
Week 5                      Stap 13 & 14 & 15, X
Week 6                      Stap 16, X
Week 7                      X
Week 8                      Stap 17 & Stap X

Inspiratie:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten