Pagina's

donderdag 21 april 2011

Studio-fotografie.

Opdracht:

De bedoeling is dat je 5 portretten gaat maken dat te maken heeft met muziek. Daarbij kan je aan de stijle van muziek denken zoals, hiphop,rnb,dubstep,dnb, rock etc etc.

Concept:

Aangezien iedereeen van muziek. Wil ik juist niet de stijlen erom heen laten zien.Omdat te creeƫn zal ik het heel neutraal en natuurlijk mogelijk proberen te schieten. Dan denk ik aan veel huis in plaats van kleding. Kleding zegt vaak al veel over de muziek die je luistert en dat wil ik juist weg laten. Ik wil bijvoorbeeld heel veel platen op de grond leggen en in de verte zou je dan iemand zien zitten waar de rug van zichtbaar is. Ook iemands hoofd in verband wikkelen met een koptelefoon op. Dat laatste klinkt niet alte orginieel? Al zal ik daar een hele eigen draai aan proberen te geven.


Planning:                     Stappen

Week 1                      Stap 1, 2, 3, 4, X
Week 2                      Stap 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, X
Week 3                      Stap 7, 10, 11, 12, X
Week 4                      Stap 7, 10, 11, 12, X 
Week 5                      Stap 13 & 14 & 15, X
Week 6                      Stap 16, X
Week 7                      X
Week 8                      Stap 17 & Stap X

Inspirati foto's :







Geen opmerkingen:

Een reactie posten