Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Laatste periode!

Yeaaaaah einde periode! Dus tijd voor een portfolio waar een aantal opdrachten verplicht in moeten. Nou valt er niet veel over te vertellen dan alleen dat ik een selectie heb moeten maken. Dit heb ik samen met mijn mentor uitgezocht en de volgorde bepaald. Nou hoop ik dat de meeste fotos gewoon normaal zonder pixels afgedrukt gaan worden. Dit omdat de  meeste fotos komen van mn flickr, doordat mijn harde-schijf in periode 3 is gejat.

Hier een printscrean van een aantal fotos die erin gaan komen.

Dit zijn natuurlijk niet alle fotos. In totaal zullen het er ongeveer 30 worden. Al ga ik nog even puzzelen over de volgorde als het daadwerkelijk geprint is. Liggende fotos doe ik er waarschijnlijk kleiner in omdat ik een staande portfoliomap heb. Dit om het draaien met de map te voorkomen. Omdat het nogal varieeet met liggende en staande fotos.
Voor derest weet ik niet wat ik verder erover zou moeten vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten