Pagina's

woensdag 3 november 2010

Stap 2 opdracht "De ideale stad": Planning

Week 1: Een stappenplan maken , wat ik nu dus doe. Ook alvast brainstormen. Voor onderzoek doen om ideeen op te doen. Concept ook erbij bedenken.

Week 2: De bedachte ideen uitwerken en opschrijven of tekenen op papier.

Week 3 : Ideeen die ik uit heb gewerkt bespreken met de opdrachtgever, in dit geval de fotografie docent. Vervolgens ga ik bedenken waar en wanneer ik de foto's ga schieten. Hiervoor zal ik ook een checklist maken zodat ik niks kan vergeten.  Afspraken maken voor bepaalde apparatuur die ik misschien nodig zou kunnen hebben. Denk hierbij aan flitser en dergelijke.

Week 4: De week dat ik foto's ga schieten waarschijnlijk. De kans zal groot zijn dat ik dat daarvoor ookal heb gedaan. Een opstelling bedenken en fotograferen. Foto's op de computer zetten en een back-up ervan maken zodat ik ze niet kan kwijt raken als me computer zou gaan crashen.

Week 5: 12 beelden uitkiezen die geschikt zijn voor de kalender en deze vervolgens bewerken en klaar maken voor de kalender. Daarna komt het vormgeven van de kalender en vervolgens de beelden er in voegen.

Week 6: Kalender laten afdrukken of zelf afdrukken.

Week 7 : Kalender inlveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten